?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boyle demekle insanlari dinden sogutuyorsunuz.
Ik lijk wel gek dat ik alevieten een preek geef als zij soennieten uitmaken voor tuig. Zal ik ook nooit meer doen.
Fuck it. Zoek het uit met zijn allen. Stelletje hypocrieten.
Suggereer je daarmee dat alevieten niet vertegenwoordigd zijn in een Moslim xxxx topic? Dat alevieten zich in zo een topic niet aangesproken moeten voelen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Jankerds als jij hoor ik wel weer als een topic word geopend met "MOSLIMS xxxxxxxxxxxxx".
Typisch
[..]
Jij bent kafir, yerini bil
Aman boşverrr.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boyle demekle insanlari dinden sogutuyorsunuz.
Ik lijk wel gek dat ik alevieten een preek geef als zij soennieten uitmaken voor tuig. Zal ik ook nooit meer doen.
Fuck it. Zoek het uit met zijn allen. Stelletje hypocrieten.
Ik moest lachen, esekquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:10 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Wat een asociale mens ben jij zeg, Gerizekali? Mag je dat wel volgens jouw geloof zo'n taalgebruik gebruiken?
Kijk hoe je met mij praat.
Esek!
Als de sjieten het niet doen is het een ramp.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
?
Er is een consensus onder soennieten dat je aan bepaalde voorwaarden moet voldoen voordat je een 'moslim' bent en blijft. Daar hoort ook 5x per dag bidden bij volgens die consensus. Dat doen sjiieten sowieso niet.
Nee, waarom 5 x als er 3 x staatquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
?
Er is een consensus onder soennieten dat je aan bepaalde voorwaarden moet voldoen voordat je een 'moslim' bent en blijft. Daar hoort ook 5x per dag bidden bij volgens die consensus. Dat doen sjiieten sowieso niet.
Hmmm. Die vijf zuilen horen bij soennieten, dus whatever. Zal wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
?
In wat voor omgeving leef jij dat men zo over elkaar spreekt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:13 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Als de sjieten het niet doen is het een ramp.
Weet je wat het ergste is, er zijn zoveel soenieten, die zelf niet eens bidden![]()
Ik ben zelf ook soenniet zo opgegroeid.
Wanneer een soenniet niet bidt, zeggen ze niets. Maar zodra een sjiet niet bidt, meteen een hele preek.
Een kafir die het verschil tussen een sjiiet en aleviet niet kent.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Iraanse pionnen die boosaardig worden nadat Soennieten het woord slechts herhalen.
Jij vergelijkt A met B.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:13 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Weet je wat het ergste is, er zijn zoveel soenieten, die zelf niet eens bidden![]()
Ik ben zelf ook soenniet zo opgegroeid al ben ik half Turks.
Wanneer een soenniet niet bidt, zeggen ze niets. Maar zodra een sjiet niet bidt, meteen een hele preek.
Stimo, bosver. Hepimis kardesizquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
In wat voor omgeving leef jij dat men zo over elkaar spreekt.
Hallo, er is geen clausule in die consensus dat staat dat sjiieten bij voorbaat niet-moslim zijn, als je er niet aan voldoet, dan ben je geen moslim ongeacht wat jij jezelf bestempeld. Soenniet of niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:13 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook soenniet zo opgegroeid al ben ik half Turks.
Alevieten die doen alsof zij niet gewoon een 2'e rangs shia zijnquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een kafir die het verschil tussen een sjiiet en aleviet niet kent.!!!
Lees anders nog eens de telegraaf.nl?
Uyumuyo olsaydi was dat zeker een optie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
Arcadia, heb geen zin eigenlijk hierover te brabbelen. Bana ne sizden.
Xaban, ga een lekker bij je vrouw liggen ipv hier. Wat een rare echtgenoot ben jij
Nou, er was een alevietisch meisje bij mij op school. Ze was een nette dame, droeg een hoofddoek en ging gewoon bidden op school.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:15 schreef expans het volgende:
[..]
Jij vergelijkt A met B.
Soenniet die niet bid = zondig
Aleviet = ongelovig = maakt geen moer uit wat die doet
Althans dat is dan de beredenering denk ik.
Ons?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:17 schreef Stimorol- het volgende:
En dan scheren die peynirler ons over 1 kam
Is zij wel aleviet dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nou, er was een alevietisch meisje bij mij op school. Ze was een nette dame, droeg een hoofddoek en ging gewoon bidden op school.
Dus niet alle alevieten over een kam scheren.
Wat een rare mormel ben je toch. Je hebt een vrouw, en zit nog achter FOK! Jo, ga je vrouw plezier, aandacht geven..quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Uyumuyo olsaydi was dat zeker een optie.
Aan wat jij beoordeel jij wat er staat dan in de kuran? Aan de hand van iemand zijn uitleg die islam voor tientallen jaren heeft bestudeerd, of aan de hand van wat jij zelf interpreteert wat er staat?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, waarom 5 x als er 3 x staat![]()
Neyse, ik ga geen discussie aan met types als
[..]
Hmmm. Die vijf zuilen horen bij soennieten, dus whatever. Zal wel.
En toch gaat zij naar de hel als zij niet de juiste weg gaat vinden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nou, er was een alevietisch meisje bij mij op school. Ze was een nette dame, droeg een hoofddoek en ging gewoon bidden op school.
Echt een troll ben jij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En toch gaat zij naar de hel als zij niet de juiste weg gaat vinden.
quote:
Doe jij nu niet precies hetzelfde door één 'goed' voorbeeld te gebruiken om iedereen goed te praten?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
WAar in de Koran staat: Alevilerden kiz alinmaz/verilmez. Alevinin kestigi yenmez? Sen bana ayeti soyle, ben susim.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Aan wat jij beoordeel jij wat er staat dan in de kuran? Aan de hand van iemand zijn uitleg die islam voor tientallen jaren heeft bestudeerd, of aan de hand van wat jij zelf interpreteert wat er staat?
Typisch Turk. Getrouwd zijn staat niet gelijk aan dat je 24/7 samen moet doorbrengen. Dat je geen eigen ontspanning kunt hebben of een deel van je tijd zelf kunt indelen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:20 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Wat een rare mormel ben je toch. Je hebt een vrouw, en zit nog achter FOK! Jo, ga je vrouw plezier, aandacht geven..
Ja natuurlijk, dat is evident.quote:
Nee, deze mensen achten atheisten hoger dan Alevieten. Geen zorgen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Als ik zeg dat ik denk dat Allah niet bestaat ben ik meteen persona non grata hier zeker?
Hap hap. Afiyet olsun.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]___!!!!! OMG. I can't. No.
Jij bent zeker Angarali dat je zo dom bent. Hadi patlatalim, angaraliyi.
Ik ga jou laten bekerenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Als ik zeg dat ik denk dat Allah niet bestaat ben ik meteen persona non grata hier zeker?
Gedraagt zich iemand eindelijk typisch Turks, is het ook niet goed... Make up your mind xaban.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Typisch Turk. Getrouwd zijn staat niet gelijk aan dat je 24/7 samen moet doorbrengen. Dat je geen eigen ontspanning kunt hebben of een deel van je tijd zelf kunt indelen.
Nee, er zijn naar wat ik weet verschillende meningen, de mening van shaa'fi, maliki en hanafi is dat als iemand niet bidt, hij zwaar zondig is, maar nog steeds gelovig is wanneer hij accepteert dat bidden toch een plicht is. Volgens Hanbali ben je ongeacht of je nu accepteert of je nu 5x per bidt of niet, als je het niet doet toch een ongelover bent. Naar mijn weten zou volgens Hanbali als je na 3 dagen lang met vermaningen nog steeds niet bidt, dat je hoofd eraf moet en dat je sterft als een kafir.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:15 schreef expans het volgende:
[..]
Jij vergelijkt A met B.
Soenniet die niet bid = zondig
Aleviet = ongelovig = maakt geen moer uit wat die doet
Althans dat is dan de beredenering denk ik.
Past niet in mijn straatje hequote:Op donderdag 16 januari 2014 23:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gedraagt zich iemand eindelijk typisch Turks, is het ook niet goed... Make up your mind xaban.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, deze mensen achten atheisten hoger dan Alevieten. Geen zorgen.
Dat zeg jij, maar de Islam zegt hier heel wat anders over. Yallahquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Typisch Turk. Getrouwd zijn staat niet gelijk aan dat je 24/7 samen moet doorbrengen. Dat je geen eigen ontspanning kunt hebben of een deel van je tijd zelf kunt indelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |